01 მაი - 30 მაი
სტანდარტი
ადმინისტრატორი/ბელბოი
თბილისი, ჩუღურეთი, უზნაძის ქ.
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 2 წლიდან
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@marjanplaza.ge
4* ვარსკვლავიანი სასტუმრო მარჯან პლაზა 2022 წლის ოქტომბრის თვიდან ოფიციალურად ოპერირებს სასტუმრო-სარესტორნო ბაზარზე და ღირსეულ კონკურენციას უწევს საქართველოში არსებულ ადგილობრივ თუ უცხოურ ბრენდებს, აღნიშნულიდან გამომდინარე, საპატიო ადგილი უკავია Booking. Com- ის სარეიტინგო სიაში.
სასტუმრო მარჯან პლაზა აცხადებს ვაკანსიასიებს მიღება-განთავსების დეპარტამენტში ადმინისტრატორის (Receptionist) და ბელბოის პოზიციებზე.
ადგილმდებარეობა : თბილისი, დ.უზნაძის ქუჩა 65
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: ფიქსირებული
ადმინისტრატორის ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ბელბოის ძირითადი მოვალეობები:
სასტუმრო მარჯან პლაზა აცხადებს ვაკანსიასიებს მიღება-განთავსების დეპარტამენტში ადმინისტრატორის (Receptionist) და ბელბოის პოზიციებზე.
ადგილმდებარეობა : თბილისი, დ.უზნაძის ქუჩა 65
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: ფიქსირებული
ადმინისტრატორის ძირითადი მოვალეობები:
- სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და გაცილება;
- სტუმრის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით;
- სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
- სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში საჭირო ინფორმაციის გადაცემა;
- სასტუმროს დაკავებულობის მაჩვენებლის, დღის ნომრის ფასების, ოთახების სტატუსების, შემოსული და შემომსვლელი სტუმრების მოთხოვნების სტატუსების მუდმივი კონტროლი;
- სასტუმროს პროგარამაში (OPERA Cloud-ში) მუშაობა პოზიციისთვის განკუთვნილი ფუნქციებით;
- მომხმარებლებთან სატელეფონო, პირდაპირი თუ ელ-ფოსტით კომუნიკაცია, მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
- გაუთვალისწინებელ პრობლემებზე დროული რეაგირება და სწრაფი გადაჭრის გზების მოძიება;
- ეფექტური და პოზიტიური ურთიერთობების უზრუნველყოფა, როგორც მომხმარებელთან, ასევე თანამშრომლებთან;
- მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა - მათ გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა;
- ნომრების მზადყოფნის კონტროლი;
- დეტალური ინფორმაციის ფლობა - სასტუმროში არსებული სხვა ობიექტების და მათი ტარიფების შესახებ;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- ბაკალავრის ხარისხი (განათლება ტურიზმის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად);
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების ცოდნა და მათ განხორციელებაზე ზრუნვა;
- ქართული, ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ფლობა;
- საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ფლობა;
- სასტუმროს პროგრამა OPERA-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
ბელბოის ძირითადი მოვალეობები:
- თავაზიანი და პოზიტიური მომსახურება;
- სტუმრების ოთახამდე მიცილება და ბარგის მოთავსება შესაბამის ადგილას;
- სტუმრების დახვედრა და გაცილება.
პიროვნული თვისებები:
- ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.
ჩვენ გთავაზობთ:
- პოზიტიურ, პიროვნულ და პროფესიულ ზრდაზე ორიენტირებულ გარემოს;
- სწავლებისა და განვითარების პროგრამებს;
- გუნდური აქტივობების პროგრამებს;
- კვებით უზრუნველყოფას;
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr@marjanplaza.ge და წერილის, თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის თემატური დასახელება - „ადმინისტრატორი“.
მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!
თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია (CV/რეზიუმე/სააპლიკაციო ფორმა), "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენ მიერ გაზიარებული პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება შპს „რედვუდ ჰოსპიტალიტი მენეჯმენთ“-ის მიერ (ს/ნ.: 402270671) იურ. მის.: ქ. თბილისი, დ.უზნაძის 65) მეშვეობით, საერთაშორისო სტანდარტებისა და მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. მონაცემთა დამუშავების მიზანია, დასაქმების მსურველი პირის არსებულ/სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენა და შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება. თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია შესაძლოა არ იქნას განხილული მიმდინარე ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან/და დარეზერვდეს სხვა შესაფერისი ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაციის (CV/რეზიუმე/სააპლიკაციო ფორმა) შენახვის ვადა განისაზღვრება ერთი წლით. თქვენ უფლება გაქვთ, მიიღოთ ინფორმაცია თქვენ შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე და მოითხოვოთ მათი გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა და/ან განადგურება. მოქმედი კანონმდებლობით განსაზღვრული უფლებების განხორციელებისთვის, გთხოვთ, მოგვმართეთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: Hr@marjanplaza.ge;
სასტუმრო/რესტორანი/კვება
ადმინისტრატორი (HoReCa),
შვეიცარი (ბელბოი)
ნახვები 150
უნიკალური ნახვები 143