10 მაი - 09 ივნ
სტანდარტი
ადმინისტრატორ-კონსულტანტი
თბილისი, ვაკე
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ველნეს ცენტრი ვაკეში აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორი-კონსულტანტის პოზიციაზე.
სამუშაო დღეები ნახევარი თვე 15 დღე ( ობიექტზე მორიგეობით იმუშავებს ორი ადმინისტრატორი ) სამუშაო საათები 10:00-20:00
აუცილებებლი პირობაა გაყიდვებს ან ადმინისტრირების სფეროში გამოცდილება
ენების ცოდნა ინგლისური - კარგად ან ინგლისური და რუსული საშუალოთ
ხელფასი შედგება ფიქსირებული ნაწილისგან 700 ლარი + % (საშუალო ხელფასი 1000+ ლარი)
მოვალეობები:
  • კლიენტების ჩაწერა , მიღება, მომსახურება გასტუმრება ;
  • პროგრამაში მუშაობა როგორც ჯავშნებზე ასევე პროდუქციაზე ;
  • მაღაზიაში კოსულტირება ;
  • სტაფის ლოჯისტიკის ორგანიზება და კომუნიკაცია;
  • ობიექტის გახსნა დახურვა და სრული პროცების კონტროლი ;
  • დისტრიბუტორებთან შეთანხმებულად შეკვეთების მიწოდება ;
  • ობიექტზე შექმნი პრობლემების სწრაფი და ეფექტური აღმოფხვრა;
  • ყველა სხვა მოვალეობა, რაც გამართული ობიექტის მუშაობისთვის არის აუცილებელი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სასურველია სფეროში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება; სილამაზის ცენტრი ქსელური პარფუმერიის ან სააფთიაქო მაღაზიაში მუშაობის გამოცდილება
  • უმაღლესი განათლება;
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა საშუალო დონეზე ;
  • სავალდებულოა ინგლისური ენის ცოდნა სალაპარაკო დონეზე , ან/და რუსული ენის ცოდნა
პიროვნული თვისებები:
  • ორგანიზებულობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
  • პრობლემური სიტუაციის მართვის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • კომუნიკალბელური
  • გაყიდვების უნარი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ პირადში „ გაგზავნე CV“ mariam.mur@gmail.com

ადმინისტრაცია
ადმინისტრატორი
გაყიდვები
გაყიდვების კონსულტანტი
ნახვები 175
უნიკალური ნახვები 170