Customer Support/Customer Care specialist

თარიღები: 12 მარ - 22 მარ
მდებარეობა: თბილისი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 1 - 2 წლამდე
ენები: ქართული ინგლისური
ელ. ფოსტა:
მარკეტინგი, რეკლამა, საზოგადოებასთან ურთიერთობა:  კლიენტთა მომსახურება

Bitmain Leopard is announcing a vacancy for the position of Customer Support/Customer Care specialist

Founded in 2013, Bitmain Technologies, now among the world's most recognizable Bitcoin companies, was established to develop and sell the world’s leading bitcoin miners using Bitmain's ASIC chip technology. Starting with the Antminer S1, our task continuously became more difficult as bitcoin’s “difficulty level” kept rising. We followed Moore’s Law in this emerging field of ASIC chip design and pioneered it, time and again. In May of 2016 we released the Antminer S9, the world’s first consumer-grade bitcoin miner based on a 16nm process ASIC chip. This is also the world’s most power-efficient bitcoin miner, taking that title away from its predecessor, the Antminer S7. Bitmain is now among the most recognizable companies in the cryptocurrency space and the proud parent of several brands, among them Antminer, Antpool, and Hashnest, all of which are ranked number one in their respective fields. Our machines and customers are present in multiple locations in almost every country of the world.


Duties and Responsibilities:


  • To extend clients according to company strategy, provide professional consulting service and guide their demand
  • To work closely with overseas clients at all levels, and build long-term relationship;
  • Working with clients to create a list of requirements, demand for the TO BE ready for new product launches (batch)
  • Daily sales work management, including but not limited to sales data collection, order management and payment monitoring
  • Knowing product and making advise on own level
  • Knowledgeable in procurement contracts.
  • Ability to make recommendation based on relevant info with good a balance
  • To achieve sales plan, monthly, quarterly and annually



Qualifications & Skills:


  • High Education
  • Preferable IT or commercial sphere education
  • Proficient in MS Office
  • Minimum 1 years’ experience in customer support/customer care



Candidates, please, send the resume's to the e-mail:


მსგავსი განცხადებები
Customer Care

გერმანული ელ. კომერციის კომპანია

20 თებ - 20 მარ

კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერი


15 მარ - 31 მარ

მომსახურების/ურთიერთობების განვითარების მენეჯერი


01 მარ - 30 მარ

მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი

Evolution Gaming

19 მარ - 02 აპრ

მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფის უფროსი

Evolution Gaming

19 მარ - 02 აპრ

ოპერატორი რეგიონებში

საქართველოს ფოსტა

22 თებ - 22 მარ

სავაჭრო აგენტებთან ურთიერთობის მენეჯერი

უნივერსალ ქარდ კორპორეიშენ-უნიქარდი

12 მარ - 10 აპრ