ტექნიკური მხარდაჭერის ინჟინერი

თარიღები: 28 ივნ - 27 ივლ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ხელფასი: 600 - 700
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები
ელ. ფოსტა: hr@skytel.ge
ინფორმაციული ტექნოლოგიები:  ქსელის უსაფრთხოების ინჟინერი მონაცემთა ბაზის ინჟინერი

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდება, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლონოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

შპს "სქაიტელი" გთავაზობთ, შემოუერთდეთ ჩვენს კომპანიას შემდეგ ტექნიკური მხარდაჭერის ინჟინერის პოზიციაზე
 

ძირითადი მოვალეობები:

 

  • აბონენტის სატელეფონო ზარის მიღება და ტექნიკური დახმარების გაწევა;
  • კომპანიის ინტერნეტ სერვისის ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების, ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების;
  • აბონენტებისათვის, მათ კომპიუტერებთან და პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემების აღმოფხვრაში დახმარების გაწევა;
  • აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებულ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითხებზე;
  • საჭიროებისამებრ, აბონენტის ინფორმირება კომპანიის სხვადასხვა სერვისებზე და პროცესებზე;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში.


მოთხოვნები:

 

  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);
  • ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, ბაზური პროტოკოლები...);
  • ოპერაციულ სისტემებში გამოყენებული ქსელის ნაწილის და უტილიტების ზოგადი ცოდნა (ping, nslookup, traceroute...)
  • სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები, ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები...) მუშაობა;
  • აუცილებელია ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა;
  • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
  • კლიენტსა და შედეგზე ორიენტირება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი;
  • კომუნიკაციის კარგი უნარი, დაგეგმვისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.


ჩვენ გთავაზობთ:

 

  • დინამიკურ და საინტერესო სამსახურს, ამბიციურ და პროფესიონალ გუნდთან ერთად;
  • სამუშაოს სწრაფად და მზარდ კომპანიაში, რომელიც ოპერირებს საინტერესო და კონკურენტულ სფეროში;
  • პროფესიულ წინსვლასა და განვითარებას.

 

ხელფასი: 600 - 700 ლარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე: hr@skytel.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს.