ადმინისტრატორი

თარიღები: 09 ივლ - 07 აგვ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: მოქნილი გრაფიკი
ხელფასი: 450
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 1 - 2 წლამდე
ენები: ქართული ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: kolkhi.hr@gmail.com
ტურიზმი/სასტუმრო/რესტორანი/კვება:  ადმინისტრატორი (HoReCa)

სასტუმროკოლხი პალასიმდებარეობს ქალაქ თბილისში, გლდანი-ნაძალადევის რაიონში, ჩარგლის #79-ში.

ჩვენი სასტუმროს მიზანს წარმოადგენს, გახდეს ფართოდ აღიარებული ბრენდი, რომელსაც პატივს სცემენ სერვისის უმაღლესი დონის გამო. ჩვენი მისიაა, სასტუმროს პერსონალის ძალისხმევამ სტუმართა მოლოდინს გადააჭარბოს, ვიხელმძღვანელოთ სერვისის საერთაშორისო სტანდარტებით და ვიყოთ ქართული სტუმარ-მასპინძლობის ტრადიციების ერთგული.

ჩვენს უმთავრეს ფასეულობებს წარმოადგენს: პატივისცემა, პასუხისმგებლობა, უსაფრთხოება, დაკისრებული მოვალეობების სიამოვნებით შესრულება.

სასტუმრო კოლხი პალასი“ აცხადებს ადმინისტრატორის ვაკანსიას:

მდებარეობა: თბილისი
ვაკანტური ადგილების რაოდენობა: 3
სამუშაო გრაფიკი: შეთანხმებით

ხელფასი: 450 ლარი

სქესი: მდედრობითი/მამრობითი

მორიგეობა 3დღეში ერთხელ 10 დან -10 საათამდე

ძირითადი მოვალეობები:

 

  • სასტუმროს მიმღების გამართული მუშაობა;
  • ჯავშნების  განხორციელება;
  • სატელეფონო ზარებზე პასუხი და შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
  • სასტუმროში არსებული თავისუფლაი ნომრების მზაობის უზრუნველყოფა სტუმრების ნებისმიერ დროს მისაღებად;
  • სტუმრებთან უშუალო კომუნიკაცია;
  • სასტუმროში სტუმრების მიღება, განთავსება, მათთვის სასტუმროში კომფორტული ცხოვრებს უზრუნველყოფა და გაცილება;
  • სასტუმროს ტელეფონით მიღებულ ზარებზე, ელექტრონულ ფოსტაზე, Facebook გვერდზე, Booking-სა და Expedia-ზე მიღბულ ჯავშნებსა და წერილებზე შესაბამისი რეაგირება კომპეტენციის ფარგლებში;
  • სტუმრის გასვლამდე გაქირევებული ნომრების შემოწმება მასშ განთვსებული ინვენტარის მათ შორის ბარის მდგორმარეობის შემოწმება, რაიმე სახის დაზიანების ან/და დანაკლისის აღმოჩენის შემთხვევაში სათანადო ანაზღარების მოთხოვნა;
  • სტუმრისთვის გაწეული მომსახურების სანაცვლოდ შესაბამისი ანაზღაურების მოთხოვნა და მიღება, როგორც ნაღდი ასევე უნაღდო ანგარიშსწორებით, სტუმრისთვის შესაბამისის ინვოისის მომზადება და ანგარიშსწორების დოკუმენტის გადაცემა;
  • ადამიანური რესურსების სწორად გაადნაწილება და გუნდური მუშაობის უზრუნველყოფა;

 

პროფესიული მოთხოვნები:

 

  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების გამართულ, საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა. ენების ცოდნა შემოწმდება;
  • უმაღლესი განალთლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • პროფესიული განათლება ტურიზმის, ან სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად.
  • საოფისე, კომპიუტერული და სასტუმროს ონლაინ დაჯავშნის ინტერნეტ პროგრამების ცოდნა  (Microsoft Office, Booking, Expedia, Ostravok, Fina)

 

 

პერსონალური მოთხოვნები:

 

  • სერვისის სტანდარტების სიღრმისეული გაცნობიერება;
  • მომსახურებისა და კომუნიკაციის საუკეთესო უნარ-ჩვევები;
  • პროფესიონალური დამოკიდებულება საქმისა და კოლეგების მიმართ;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დისციპლინირებული, მოტივირებული; 
  • ენერგიული, გუნდური მუშაობის სულისკვეთებითა და გულწრფელი ღიმილით.

 

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ფოტო-სურათთან ერთად,  ელ. ფოსტის მისამართზე: kolkhi.hr@gmail.com. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება. ფოტო-სურათის გარეშე გამოგზავნილი რეზიუმეები  არ განიხილება. გისურვებთ წარმატებას!

მსგავსი განცხადებები
Administrator

Nice Room


03 ივლ - 01 აგვ

Administrator

Nice Room


11 ივლ - 09 აგვ

Aдминистратор в Батуми

EuroStyle


04 ივლ - 02 აგვ

Front Office/Receptionist In Gudauri

Hotel Alpina


10 ივლ - 31 ივლ

Pre-opening positions for hotel

Novo Hospitality Global


16 ივლ - 13 აგვ

Помощник Управляющего Ресторана

ფუდ ფემილი გრუპ


13 ივლ - 11 აგვ

ადმინისტრატორი

დს კომპანი


16 ივლ - 31 ივლ