შემდეგი
09 სექ - 09 ოქტ
სტანდარტი
აზერბაიჯანულენოვანი ოფის მენეჯერი/რესეფშენისტი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- 900 - 1200
+ ბონუსი 300
- საშუალო განათლება
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
- ქართული,აზერბაიჯანული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: autosalesinternational00@gmail.com
საერთაშორისო კომპანია Auto Sales International აცხადებს კადრების შერჩევას აზერბაიჯანულენოვანი ოფის მენეჯერის/რესეფშენისტის პოზიციაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- · MS Office აპლიკაციები და სხვა კომპიუტერული უნარები ითვლება დამატებით უპირატესობად,
- · ქართული და აზერბაიჯანული ენების ცოდნა;
- · მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
სამუშაო მოვალეობები:
- · შემოსულ ზარებზე დროული რეაგირება და ბიზნეს ეთიკის სტანდარტების შესაბამისი კომუნიკაცია;
- · სტუმრების (ან მომხმარებლების) დახვედრა და გადამისამართება.
- · საქმისწარმოება - წერილები, მეილები;
- · შეხვედრების ოთახის განრიგის წქარმოება;
- · პირდაპირი ხელმძღვანელის მიერ დაკისრებულ მოვალეობებთან დაკავშირებული სხვა ამოცანების შესრულება.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ
გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: autosalesinternational00@gmail.com
და სათაურის ველში “subject”
აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
ადმინისტრაცია
ადმინისტრატორი,
ადმინისტრაციული თანაშემწე,
მდივანი,
რეცეფციონისტი,
ოფისის მენეჯმენტი,
პირადი ასისტენტი
ნახვები 221
უნიკალური ნახვები 216