09 სექ - 09 ოქტ
სტანდარტი
აზერბაიჯანულენოვანი ოფის მენეჯერი/რესეფშენისტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 900 - 1200 + ბონუსი 300
  • საშუალო განათლება
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ქართული,აზერბაიჯანული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

საერთაშორისო კომპანია Auto Sales International აცხადებს კადრების შერჩევას აზერბაიჯანულენოვანი ოფის მენეჯერის/რესეფშენისტის პოზიციაზე.



საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • · MS Office აპლიკაციები და სხვა კომპიუტერული უნარები ითვლება დამატებით უპირატესობად,
  • · ქართული და აზერბაიჯანული ენების ცოდნა;
  • · მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;



სამუშაო მოვალეობები:

  • · შემოსულ ზარებზე დროული რეაგირება და ბიზნეს ეთიკის სტანდარტების შესაბამისი კომუნიკაცია;
  • · სტუმრების (ან მომხმარებლების) დახვედრა და გადამისამართება.
  • · საქმისწარმოება - წერილები, მეილები;
  • · შეხვედრების ოთახის განრიგის წქარმოება;
  • · პირდაპირი ხელმძღვანელის მიერ დაკისრებულ მოვალეობებთან დაკავშირებული სხვა ამოცანების შესრულება.



დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: autosalesinternational00@gmail.com და სათაურის ველში “subject” აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.


ადმინისტრაცია
ადმინისტრატორი,
ადმინისტრაციული თანაშემწე,
მდივანი,
რეცეფციონისტი,
ოფისის მენეჯმენტი,
პირადი ასისტენტი
ნახვები 221
უნიკალური ნახვები 216