- ნახევარი განაკვეთი
- 1000
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 1-დან 2 წლამდე
- ინგლისური
USA2GEORGIA აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი: ნახევარი, ორშაბათი-შაბათი.
ანაზღაურება - 1000 ლარი
ადგილმდებარეობა: თბილისი.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- დღის განმავლობაში შემოსულ ზარებზე პასუხის გაცემა;
- მომხმარებლისთვის მაღალკვალიფიციური მომსახურების გაწევა (მომსახურების პირობების მიხედვით);
- მომხმარებლებისთვის კომპანიაში არსებული სერვისების გაცნობა;
- კომპანიაში არსებული მომსახურების მაღალი სტანდარტის მკაცრად, ზედმიწევნით დაცვა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- უმაღლესი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- ქართულ ენაზე გამართული მეტყველება;
- აუცილებელია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა ;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.
კომპეტენციები:
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- მომსახურების ხარისხზე და მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
- კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
ჩვენ გთავაზობთ:
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
- პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას.
აღნიშნული ვაკანსიით დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის შემდეგ მისამართზე: career.usa2georgia@gmail.com 2024 წლის 6 დეკემბრამდე. გთხოვთ, ელ-ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (CV) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცმა მესამე პირს.
გისურვებთ წარმატებებს !