19 ივნ - 18 ივლ
სტანდარტი
დირექტორის ასისტენტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 1000 - 1800
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
შპს "POS.GE" აცხადებს ვაკანსიას დირექტორის ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, იოსებიძის 72 ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00 სთ.

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • დირექტორის საქმიანობის ორგანიზაციული და ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
  • დირექტორისა და დამფუძნებლის მითითებით სხვადასხვა დოკუმენტის მომზადება;
  • შეხვედრების ორგანიზება - დროის შეთანხმება, განრიგის შედგენა, დისტანციური და ფიზიკური შეხვედრების ორგანიზება.
  • დირექტორისა და დამფუძნებლის მიერ დავალებული სხვა ადმინისტრაციული და ორგანიზაციული საქმიანობის შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: MS Office-ის პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება (Excel, Word, Google ცხრილები)
უცხო ენების ფლობა: რუსული, ინგლისური

პიროვნული თვისებები:
  • კომუნიკაციის უნარი;
  • გუნდური მუშაობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ანაზღაურება 1000-1800, გამოცდილების მიხედვით.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოაგზავნონ CV ელ. ფოსტაზე hr@pos.ge და გზავნილის თემაში (Subject) აუცილებლად მიუთითონ სასურველი პოზიციის დასახელება.
ადმინისტრაცია
პირადი ასისტენტი
ნახვები 474
უნიკალური ნახვები 442