16 სექ - 12 ოქტ
სტარტი
ოფისის ოპერატორი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 1000
  • გამოცდილება აუცილებელია
  • რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ლოჯისტიკური, საბაჟო და საფოსტო მომსახურების კომპანია ქისკო ლოჯისტიკსი ეძებს კანდიდატს ოფისის ოპერატორის პოზიციაზე:

წინასწარი გამოცდილება არ მოითხოვება. ადგილზე დაგეხმარებით შეიძინოთ საჭირო უნარჩვევები.

ძირითადი მოვალეობები:
  • ამანათების მიღება და გაცემა
  • გადაზიდვების საწყობში მიღება და გაცემა
  • სალარო აპარატთან მუშაობა
  • საოპერაციო პროგრამაში მუშაობა
  • კლიენტების კონსულტაცია კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებით
  • დახმარება მომხმარებელთა პრობლემების მოგვარებაში
  • შემომავალი ზარების მიღება
  • წესრიგის დაცვა ოფისში და საწყობში
  • გადაზიდვების მეთვალყურეობა
  • დაბრუნების და პრეტენზიების მართვა
  • ავია ჯავშნების მიღება და რეგისტრაცია
  • სატელეფონო ჯავშნების მიღება

მოთხოვნები:
  • სასურველია საფოსტო და სატრანსპორტო სფეროში მუშაობის გამოცდილება
  • რუსული ენის სრულყოფილი ცოდნა -სავალდებულოა.
  • საოფისე პროგრამების საბაზისო დონეზე ფლობა (Excel, MS Office, Outlook/E-mail);

თვისებები:
  • პუნქტუალურობა;
  • მომხმარებლის მიმართ კეთილგანწყობა;
  • მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა და სხვადასხვა ტიპის ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი
  • გამართული მეტყველება
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე

პირობები:
  • ანაზღაურება: 1000 ლარი
  • სამუშაო გრაფიკი: სრული
  • განაკვეთი: 10:00-19:00, შაბათი 10:00-18:00 - გრაფიკი გადანაწილდება ოპერატორებს შორის
  • სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვაკე/სოლოლაკი.

სავაკანტო პოზიცია: 2

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ოფისის ოპერატორი და გამოგზავნეთ რეზიუმე/CV ელ. ფოსტის მისამართზე: 104@qisko.ge.
ლოგისტიკა/ტრანსპორტი
ლოჯისტიკა
ნახვები 49
უნიკალური ნახვები 46