შემდეგი
16 სექ - 15 ოქტ
სერვის მენეჯერი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- გამოცდილება აუცილებელია
- ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy.gegelato@gmail.com
იტალიური სანაყინე-საკონდიტრო ჯეჯელატო ეძებს ენერგიულ, შრომისმოყვარე, ერთგულ თანამშრომლებს სერვის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში
სამუშაო გრაფიკი - 6-7 საათიანი ცვლები
ანაზღაურება - საათობრივი + ბონუსი
ძირითადი მოვალეობები:
- სავალდებულოა კვების სექტორში მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა, კონტროლი და გადამზადება;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების საქმიანობის ზედმიწევნით კარგად ცოდნა, და საჭიროების მიხედვით მათი ჩანაცვლება;
- მომხმარებლისთვის პროდუქციის შეთავაზება და სალაროსთან შეკვეთების მიღება;
- პროდუქტის ასორტიმენტისა და მისი შემადგენლობის სრულყოფილად ცოდნა;
- პროფესიონალურ ყავის აპარატთან მუშაობა;
- სამუშო ადგილის მოწესრიგება და სისუფთავის დაცვა;
- პროდუქტის ვადების და შენახვის წესების დაცვა;
- მიტანის სერვისებთან მუშაობა;
საჭირო უნარები:
- სავალდებულოა ძირითადი კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა;
- სავალდებულოა სამუშაო გამოცდილება სალაროსთან;
- მაღალი პასუხესმგებლობის გრძნობა, პუნქტუალურობა;
- გუნდური მუშობის და გუნდის მართვის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- პოზიტიურობა და მომხმარებლის მიმართ კეთილგანწყობა;
- გაყიდვებზე ორიენტირებულობა;
- ინგლისური ენის კომუნიკაციის დონეზე ცოდნა;
ჩვენ გთავაზობთ:
- მოქნილ სამუშაო გრაფიკს – სწავლის და მუშაობის შეთავსება
- ანაზღაურებადი სტაჟირებას;
- თანამშრომლებისთვის მნიშვნელოვან ფასდაკლებას კვებაზე;
- საჭიროების შემთხვევაში ტრანსპორტირებას;
- Fitpass;
- სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას;
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
- სამოტივაციო წახალისებებს
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე: vacancy.gegelato@gmail.com, აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახლება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
სასტუმრო/რესტორანი/კვება
სერვისის მენეჯერი
ნახვები 53
უნიკალური ნახვები 50