16 სექ - 15 ოქტ
სერვის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • გამოცდილება აუცილებელია
  • ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
იტალიური სანაყინე-საკონდიტრო ჯეჯელატო ეძებს ენერგიულ, შრომისმოყვარე, ერთგულ თანამშრომლებს სერვის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში

სამუშაო გრაფიკი - 6-7 საათიანი ცვლები
ანაზღაურება - საათობრივი + ბონუსი

ძირითადი მოვალეობები:
  • სავალდებულოა კვების სექტორში მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა, კონტროლი და გადამზადება;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების საქმიანობის ზედმიწევნით კარგად ცოდნა, და საჭიროების მიხედვით მათი ჩანაცვლება;
  • მომხმარებლისთვის პროდუქციის შეთავაზება და სალაროსთან შეკვეთების მიღება;
  • პროდუქტის ასორტიმენტისა და მისი შემადგენლობის სრულყოფილად ცოდნა;
  • პროფესიონალურ ყავის აპარატთან მუშაობა;
  • სამუშო ადგილის მოწესრიგება და სისუფთავის დაცვა;
  • პროდუქტის ვადების და შენახვის წესების დაცვა;
  • მიტანის სერვისებთან მუშაობა;

საჭირო უნარები:
  • სავალდებულოა ძირითადი კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა;
  • სავალდებულოა სამუშაო გამოცდილება სალაროსთან;
  • მაღალი პასუხესმგებლობის გრძნობა, პუნქტუალურობა;
  • გუნდური მუშობის და გუნდის მართვის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პოზიტიურობა და მომხმარებლის მიმართ კეთილგანწყობა;
  • გაყიდვებზე ორიენტირებულობა;
  • ინგლისური ენის კომუნიკაციის დონეზე ცოდნა;

ჩვენ გთავაზობთ:
  • მოქნილ სამუშაო გრაფიკს – სწავლის და მუშაობის შეთავსება
  • ანაზღაურებადი სტაჟირებას;
  • თანამშრომლებისთვის მნიშვნელოვან ფასდაკლებას კვებაზე;
  • საჭიროების შემთხვევაში ტრანსპორტირებას;
  • Fitpass;
  • სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას;
  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
  • სამოტივაციო წახალისებებს

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე: vacancy.gegelato@gmail.com, აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახლება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.


სასტუმრო/რესტორანი/კვება
სერვისის მენეჯერი
ნახვები 53
უნიკალური ნახვები 50