შემდეგი
22 ოქტ - 20 ნოე
ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 1 წლიდან
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: info@servicebox.ge
სერვისბოქსი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი
ფუნქციები
- აბონენტის სატელეფონო ზარის მიღება და ტექნიკური დახმარების გაწევა;
- კომპანიის ინტერნეტ, სატელევიზიო და ტელეფონის სერვისების პირველადი ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების მხარეს;
- აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებლ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითხებზე;
- სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
- ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, ბაზური პროტოკოლები)
- ოპერაციულ სისტემებში გამოყენებული ქსელის ნაწილის და უტილიტების ზოგადი ცოდნა (ping, nslookup, tracertroute...)
- სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები,ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები...) მუშაობა.
- აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ 1 წელი
პიროვნული მახასიათებლები
- გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი
- დისციპლინირებულობა
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტაცია
- ტექნოლოგიური სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი
- მომხმარებლების მიმართ კეთილგანწყობა
დინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: info@servicebox.ge
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
ინტერნეტი,
ინტერნეტ პროვაიდერი
ნახვები 109
უნიკალური ნახვები 99