22 ოქტ - 20 ნოე
ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 1 წლიდან
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
სერვისბოქსი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ფუნქციები
  • აბონენტის სატელეფონო ზარის მიღება და ტექნიკური დახმარების გაწევა;
  • კომპანიის ინტერნეტ, სატელევიზიო და ტელეფონის სერვისების პირველადი ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების მხარეს;
  • აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებლ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითხებზე;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, ბაზური პროტოკოლები)
  • ოპერაციულ სისტემებში გამოყენებული ქსელის ნაწილის და უტილიტების ზოგადი ცოდნა (ping, nslookup, tracertroute...)
  • სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები,ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები...) მუშაობა.
  • აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ 1 წელი

პიროვნული მახასიათებლები
  • გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი
  • დისციპლინირებულობა
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტაცია
  • ტექნოლოგიური სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი
  • მომხმარებლების მიმართ კეთილგანწყობა

დინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: info@servicebox.ge
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
ინტერნეტი,
ინტერნეტ პროვაიდერი
ნახვები 109
უნიკალური ნახვები 99