დღეს - 20 ნოე
ვიპ
სოციალური მედიისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 3 წლიდან
- ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: vacancy@gmpgeo.com
GM PHARMA წარმოადგენს თითქმის 25-წლიანი გამოცდილების მქონე საერთაშორისო, მულტინაციონალურ, ფარმაცევტულ კომპანიას, რომლის მედიკამენტები და საკვები დანამატები (ბად-ები) იწარმოება დასავლეთ ევროპის ქვეყნებისა (გერმანია, ესპანეთი, შვეიცარია, იტალია, შვედეთი, პორტუგალია) და საქართველოს GMP-სერტიფიცირებულ საწარმოებში. GM PHARMA-ს საწარმო თბილისში წამყვანი ფარმაცევტული წარმოებაა სამხრეთ კავკასიის რეგიონში. საწარმოს გააჩნია ფარმაცევტული წარმოებისთვის აუცილებელი ყველა საერთაშორისო სერტიფიკატი და ნებართვა.
GM PHARMA-ში დასაქმებულია 600-ზე მეტი მაღალკვალიფიციური თანამშრომელი საქართველოსა და კომპანიის საექსპორტო ქვეყნებში (უზბეკეთი, ტაჯიკეთი, ყირგიზეთი, სომხეთი, მოლდოვა, აზერბაიჯანი, ყაზახეთი).
GM PHARMA-ში დიდი ყურადღება ეთმობა სოციალური მედიისა და PR-ის მიმართულების გაძლიერებასა და მდგრად განვითარებას, რაც სამიზნე აუდიტორიასთან ეფექტური კომუნიკაციის, ახალი აუდიტორიის აღმოჩენის, მომხარებლებთან პოზიტიური ურთიერთობის გაღრმავებისა და მათი კმაყოფილების ინდექსის ზრდის საშუალებას იძლევა. GM PHARMA-ს პორტფელის დაახლოებით 55% ურეცეპტო მედიკამენტებზე და ბიოლოგიურად აქტიურ საკვებ დანამატებზე მოდის, შესაბამისად, კომპანიის სოციალური მედიისა და PR-ის გუნდს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს კომპანიის გაყიდვების გენერირებასა და წარმატებაში.
GM PHARMA-ში დასაქმებულია 600-ზე მეტი მაღალკვალიფიციური თანამშრომელი საქართველოსა და კომპანიის საექსპორტო ქვეყნებში (უზბეკეთი, ტაჯიკეთი, ყირგიზეთი, სომხეთი, მოლდოვა, აზერბაიჯანი, ყაზახეთი).
GM PHARMA-ში დიდი ყურადღება ეთმობა სოციალური მედიისა და PR-ის მიმართულების გაძლიერებასა და მდგრად განვითარებას, რაც სამიზნე აუდიტორიასთან ეფექტური კომუნიკაციის, ახალი აუდიტორიის აღმოჩენის, მომხარებლებთან პოზიტიური ურთიერთობის გაღრმავებისა და მათი კმაყოფილების ინდექსის ზრდის საშუალებას იძლევა. GM PHARMA-ს პორტფელის დაახლოებით 55% ურეცეპტო მედიკამენტებზე და ბიოლოგიურად აქტიურ საკვებ დანამატებზე მოდის, შესაბამისად, კომპანიის სოციალური მედიისა და PR-ის გუნდს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს კომპანიის გაყიდვების გენერირებასა და წარმატებაში.
GM PHARMA აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) მენეჯერის (Social Media & PR Manager) პოზიციაზე.
სამუშაო განაკვეთი: სრული, საოფისე; 09:00-18:00 სთ (საქართველოს შრომის კოდექსით გათვალისწინებული სამუშაო საათები)
GM PHARMA-ს ოფისის მისამართი: ქ. თბილისი, ქვემო ფონიჭალა, რუსთავის გზატკეცილი №52
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
მოვალეობები:
გამოსაცდელი პერიოდი: 6 თვე
საწყისი ანაზღაურება შეთანხმების საფუძველზე. დამოკიდებული იქნება კანდიდატის გამოცდილებასა და პროფესიულ უნარ-ჩვევებზე.
სოციალური პაკეტი (სატელეფონო, სატრანსპორტო ხარჯები, ჯანმრთელობის დაზღვევა).
GM PHARMA-ს ოფისის მისამართი: ქ. თბილისი, ქვემო ფონიჭალა, რუსთავის გზატკეცილი №52
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, მარკეტინგის და/ან საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით
- პროფესიული განათლება ან გამოცდილება სოციალური მედია/ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით
- სოციალური მედიის და/ან PR-ის მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება
- საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Office)
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა (C2 დონე)
- ინგლისური და რუსული ენის მაღალ დონეზე ფლობა (B2 დონე)
- სხვადასხვა სოციალური ქსელის, მაგ. Facebook Ads, Google Ads, Instagram, სხვ. სარეკლამო არხების მართვის გამოცდილება
- კორპორაციული ვებგვერდების მართვის გამოცდილება
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარები
- მოლაპარაკების უნარი
- დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარები
- შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
- პროექტების მართვის უნარი
- დროის ეფექტიანი მართვის უნარი
- დინამიურობა, პროაქტიულობა და ცვლილებად გარემოსთან სწრაფი ადაპტაციის უნარი
- ფორმალურ დოკუმენტაციასთან მუშაობის უნარი და გამოცდილება
- სტრატეგიული ხედვის უნარი
- სიახლეების ინიცირების და განხორციელების უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- პროცესების შემუშავების, განვითარებისა და ოპტიმიზაციის უნარი
- გუნდის მართვისა და ლიდერობის უნარი
- თანამშრომელთა განვითარებისა და მოტივირების უნარი
მოვალეობები:
- კომპანიის ზოგად PR და მარკეტინგული აქტივობების იდეების შეთავაზება, საინიციატივო პროექტების წარდგენა და განხორციელებაში ჩართულობა
- კომპანიის პროდუქტებზე მორგებული საკომუნიკაციო, მათ შორის სოციალური მედიის სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და გეგმის იმპლემენტაცია
- კომპანიის სწორად პოზიციონირების დაგეგმვა და პროცესების მონიტორინგი
- სოციალური ქსელების Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn და სხვ. შერჩეულ პლატფორმებზე კონტენტის შექმნა, კამპანიების მართვა და მონიტორინგი
- Facebook, Google, სხვ. რეკლამის განთავსების დაგეგმვა და მართვა
- პიარ და სოციალური კომუნიკაციის მიზნით, მიზნობრივი აუდიტორიების განსაზღვრა და რეკლამირების დაგეგმვა/ადმინისტრირება
- მიზნობრივ აუდიტორიასთან სწორი და ოპერატიული უკუკავშირი და პროცესების მონიტორინგი
- კომპანიის ვებგვერდის სტრუქტურის შექმნაში მონაწილეობის მიღება, კონტენტის სისტემატური განახლება, SEO ოპტიმიზაცია
- ონლაინ, ბეჭდური და ტელე-მედიისთვის სტრატეგიული გეგმის შემუშავება, კონტენტის შექმნა, სტატიების, პოსტერების, სარეკლამო ვიდეოების, ონლაინ-ბანერების, პრეროლებისა და სხვ. მომზადების უზრუნველყოგა, სპეციალურ პლატფორმებზე განთავსება და მონიტორინგი, შედეგების ანალიზი და რაპორტირება
- სოციალურ არხებზე Live-ჩართვების ორგანიზებაში მონაწილეობა
- კომპანიაში არსებული სიახლეების და მიმდინარე ღონისძიებების, მარკეტინგული აქტივობების მედიაში გაშუქება და კონტროლი; პრეს-რელიზის მომზადების უზრუნველყოფა
- ახალი სოციალური არხების მოძიება, დანერგვა და განვითარება
- სფეროს შესაბამის პარტნიორებთან კომუნიკაციის მართვა, ახალი პარტნიორების მოძიება, ხელშეკრულებების გაფორმება/განახლება
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების შერჩევის პროცესის ინიცირება, შერჩევაში მონაწილეობა, ახალი თანამშრომლების კომპანიაში ინტეგრაციის უზრუნველყოფა, ეფექტიანი მართვა, თანამშრომლების ეფექტურობის შეფასება, მათი განვითარება და მოტივაციის უზრუნველყოფა
- კომპანიის ინტერესებიდან გამომდინარე თანამშრომლებისთვის ტრენინგების ჩატარება საკუთარი კომპეტენციების ფარგლებში
გამოსაცდელი პერიოდი: 6 თვე
საწყისი ანაზღაურება შეთანხმების საფუძველზე. დამოკიდებული იქნება კანდიდატის გამოცდილებასა და პროფესიულ უნარ-ჩვევებზე.
სოციალური პაკეტი (სატელეფონო, სატრანსპორტო ხარჯები, ჯანმრთელობის დაზღვევა).
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@gmpgeo.com, 2024 წლის 20 ნოემბრამდე.
გთხოვთ, საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
CV/აპლიკაციის/ავტობიოგრაფიის გამოგზავნის შემთხვევაში თქვენ აცხადებთ თანხმობას, თქვენს მიერ მოწოდებული პერსონალური ინფორმაცია დამუშავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შესაძლო შრომითი ურთიერთობების წარმოშობის მიზნებისთვის.
გთხოვთ, საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
CV/აპლიკაციის/ავტობიოგრაფიის გამოგზავნის შემთხვევაში თქვენ აცხადებთ თანხმობას, თქვენს მიერ მოწოდებული პერსონალური ინფორმაცია დამუშავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შესაძლო შრომითი ურთიერთობების წარმოშობის მიზნებისთვის.
მარკეტინგი, რეკლამა, PR
ინტერნეტ მარკეტინგი,
საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მარკეტინგული კომუნიკაციები
ნახვები 73
უნიკალური ნახვები 69