შემდეგი
11 დეკ - 31 დეკ
ინგლისურ და ესპანურენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
საქართველოს მასშტაბით
- მოქნილი გრაფიკი
- საშუალო განათლება
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
- ქართული,ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: gh.management.2021@gmail.com
GH Management is looking for an English-Speaking Customer Support Representative.
Responsibilities and Duties:
- To take appropriate actions to resolve customers' problems and concerns
- Respond to and resolve customer questions through chat, email, and telephone calls quickly and effectively.
- Take care of the administrative part of the job.
Job Requirements:
- English and Spanish knowledge at Intermediate level or up is required;
- Prior customer service experience is a preference but not a requirement;
- Good communication skills;
- Ability to work in shifts (Weekends & night shift).
Job Specifications:
- Employment type: Full time | Remote
- Training: 1-2 weeks of paid training
- Equipment: Employee has to have a working laptop/PC and internet access
- Salary: $4/hr
Send CV To This E-mail Address: gh.management.2021@gmail.com
მარკეტინგი, რეკლამა, PR
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები 69
უნიკალური ნახვები 65