11 დეკ - 31 დეკ
ინგლისურ და ესპანურენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
საქართველოს მასშტაბით
  • მოქნილი გრაფიკი
  • საშუალო განათლება
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ქართული,ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

GH Management is looking for an English-Speaking Customer Support Representative.


Responsibilities and Duties:

  • To take appropriate actions to resolve customers' problems and concerns
  • Respond to and resolve customer questions through chat, email, and telephone calls quickly and effectively.
  • Take care of the administrative part of the job.


Job Requirements:

  • English and Spanish knowledge at Intermediate level or up is required;
  • Prior customer service experience is a preference but not a requirement;
  • Good communication skills;
  • Ability to work in shifts (Weekends & night shift).


Job Specifications:

  • Employment type: Full time | Remote
  • Training: 1-2 weeks of paid training
  • Equipment: Employee has to have a working laptop/PC and internet access
  • Salary: $4/hr


Send CV To This E-mail Address: gh.management.2021@gmail.com

მარკეტინგი, რეკლამა, PR
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები 69
უნიკალური ნახვები 65