შემდეგი
16 დეკ - 14 იან
მარკეტინგის მენეჯერი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: ana.gabelia@yahoo.com
კომპანია „ეფესტა“ ეძებს მარკეტინგის მენეჯერს.
კომპანია ბაზარზე ოპერირებს ავტომობილების გაქირავებით და ასევე უახლოეს პერიოდში გეგმავს ჭიათურაში სასტუმროს გახსნას.
ჩვენი სამიზნე აუდიტორია მიმართულია ტურისტებზე.
ჩვენი ტურისტული კომპანიის მარკეტინგის მენეჯერმა უნდა უზრუნველყოს კომპანიის ცნობადობა, მომხმარებლების მოზიდვა და ბრენდის პოზიციონირება ბაზარზე. მისი ძირითადი მოვალეობები და გეგმა შეიძლება მოიცავდეს შემდეგს:
ძირითადი მოვალეობები:
- ბრენდის განვითარება და პოზიციონირება – კომპანიის უნიკალური მახასიათებლების გამოკვეთა და პოზიციონირება ბაზარზე.
- კლიენტების სეგმენტაცია – მომხმარებლების ანალიზი, მათი საჭიროებების და ინტერესების დადგენა.
- მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება – სტრატეგიის შემუშავება სეზონების, პროდუქტებისა და ღონისძიებების შესაბამისად.
- მარკეტინგული არხების მართვა – სოციალურ ქსელებში, ვებგვერდებზე და ელ.ფოსტის მარკეტინგში კამპანიების მართვა.
- პარტნიორული ურთიერთობების განვითარება – სასტუმროებთან, ავიახაზებთან, გიდებთან და სხვა პარტნიორებთან თანამშრომლობის განვითარება.
- სარეკლამო ბიუჯეტის მართვა – თანხის განაწილება და ეფექტური გამოყენება, კამპანიების შედეგების ანალიზი.
- უკუკავშირის შეგროვება და ანალიზი – მომხმარებლების კმაყოფილების დონის მუდმივი შეფასება და გაუმჯობესების გზების შემუშავება.
- გაყიდვების მხარდაჭერა – გაყიდვების გუნდისთვის საჭირო მასალების და რესურსების მიწოდება.
- GOOGLE ADS -მიმართულებით მუშაობა,რეკლამების შემუშავება და სტრატეგიის დაგეგმვა
მარკეტინგული გეგმა:
- მიზნების განსაზღვრა – კომპანიის ხედვასთან შესაბამისი მიზნების ჩამოყალიბება, როგორიცაა კლიენტების რაოდენობის გაზრდა, კონკრეტული ბაზრების ათვისება და შემოსავლების ზრდა.
- ბაზრის და კონკურენტების ანალიზი – ბაზრის ტენდენციების და კონკურენტების სტრატეგიების შესწავლა.
- მიზნობრივი სეგმენტების შერჩევა – მარკეტინგული ძალისხმევის ოპტიმიზაციისთვის მთავარი სეგმენტების გამოყოფა.
- სარეკლამო სტრატეგიის შემუშავება – სხვადასხვა მარკეტინგული არხების (სოციალური მედია, SEO, PPC, იმეილ მარკეტინგი) შერჩევა.
- კონტენტ მარკეტინგი – საინტერესო, ვიზუალურად მიმზიდველი და ინფორმაციული მასალის შექმნა (სავარაუდოდ, ვიდეოები, ბლოგები, ფოტომასალა).
- SEO და ვებსაიტის ოპტიმიზაცია – ვებგვერდის ოპტიმიზაცია საძიებო სისტემებისთვის, რათა მეტი მომხმარებელი იპოვოს კომპანია ინტერნეტში.
- კამპანიების მონიტორინგი და ანალიზი – კამპანიების ეფექტურობის და KPI-ების მუდმივი მონიტორინგი, საჭიროების შემთხვევაში სტრატეგიის კორექტირება.
- მომავალ გეგმაზე მუშაობა – შედეგების მიხედვით მომავალი გეგმის გაძლიერება, ახალი
თუ გსურთ, რომ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი და ჩაერთოთ საინტერესო და დინამიურ პროექტებში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: ana.gabelia@yahoo.com
მარკეტინგი, რეკლამა, PR
მარკეტინგის მენეჯერი
ნახვები 33
უნიკალური ნახვები 32