შემდეგი
04 აპრ - 12 აპრ
ავტო ასისტენტი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- გამოცდილება აუცილებელია
- მართვის მოწმობაB
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@aldagi.ge
სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ავტო ასისტენტის პოზიციაზე, ადმინისტრაციულ განყოფილებაში.
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
დასაქმების ხანგრძლივობა: 6 თვე (საჭიროების შემთხვევაში, ვადის გაგრძელების შესაძლებლობით)
ძირითადი მოვალეობები:
- კლიენტებთან ვიზიტი და მათი ავტომობილების ავტო სერვისში ან ავტო სამრეცხაოში მიყვანა და კლიენტთან უკან დაბრუნება;
- კლიენტებთან კომუნიკაცია;
- საჭიროების შემთხვევაში, კურიერის ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება;
- უშუალო უფროსისგან მიღებული დავალებების დროული და ადეკვატური შესრულება;
- გაუთვალისწინებელი ტექნიკური პრობლემების შესახებ უშუალო უფროსის ინფორმირება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- აუცილებელია ავტომობილის მართვის მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება (B კატეგორიის მართვის მოწმობის გათვალისწინებით);
- მნიშვნელოვანია მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
- აუცილებელია საკუთარი ავტომობილის ყოლა;
- აუცილებელია B კატეგორიის მართვის მოწმობა.
აუცილებელი უნარები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- სერვისულობა.
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: hr@aldagi.ge 2025 წლის 11 აპრილის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - ავტო ასისტენტი
სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება
დაზღვევა
დაზღვევა (ზოგადი)
ნახვები 20
უნიკალური ნახვები 20