08 ნოე - 07 დეკ
ქეითერინგის პროექტის მენეჯერი
თბილისი, დიდი დიღომი
  • სრული განაკვეთი
  • 2000 + ბონუსი
  • გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 2 წლიდან
  • ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ალდა ჯგუფი", რომელიც აერთიანებს რამდენიმე სარესტორნო ქსელს აცხადებს ვაკანსიას ქეითერინგის პროექტის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო პირობები:
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, დიღომი
სამუშაო გრაფიკი: 10:00-18:00
ანაზღაურება: 2000 ლარი + ბონუსი ჩატარებული ღონისძიებებიდან გამომდინარე

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • ქეითერინგის ღონისძიებების დაგეგმვა, მართვა და მონიტორინგი;
  • ბიუჯეტის, პერსონალის მართვა და მონიტორინგი.
  • ღონისძიებისთვის საჭირო ბაზების შექმნა და გამოყენება.
  • კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებისთვის გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავება.
  • გაყიდული პროდუქციის მონიტორინგი, ინვენტარის და დასაქმებული პერსონალის ზედამხედველობა.
  • დაინტერესებული მომხმარებლების მომსახურება, ზარებზე პასუხი, პროდუქტის გაცნობა, სრული ციკლის მართვა;
  • კომპანიის სხვადასხვა დეპარტამენტებთან აქტიური კომუნიკაცია სამუშაო პროცესის სრულყოფის მიზნით;
  • ბაზარზე არსებული კონკურენტების მუდმივი მონიტორინგი;
  • მუდმივად განახორციელოს მომხმარებლებთან უკუკავშირი, შეაფასოს შესრულებული სამუშაო და განსაზღვროს გაუმჯობესების გზები, იზრუნოს მარკეტინგული და ბიზნეს გარემოს განვითარებაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სამუშაო გამოცდილება: ქეითერინგის მენეჯერის პოზიციაზე ( მინ 2 წელი ) ან მის მომიჯნავე სფეროში.
  • კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) კარგად ცოდნა
  • ინგლისური ენის ცოდნა - B2 დონეზე
  • კორპორატიული გაყიდვების თანამედროვე ტენდენციების ცოდნა;
  • კარგი კომუნიკაციის უნარი
  • პასუხისმგებლობა, პუნქტუალობა, ორგანიზებულობა
  • დროის მართვის კარგი უნარი
  • ლიდერობის/მართვის უნარები : გუნდის ეფექტურად წარმართვის, მოტივაციის უნარი.
  • ორგანიზაციული უნარები : დეტალებზე ორიენტირებულობა, მოკლე დროში გადაწყვეტილების მიღება, პრიორიტეტების სწორად წარმართვა.
  • კომუნიკაციის უნარები: ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარები მომხმარებლებთან, თანამშრომლებთან და პარტნიორებთან.
  • მომხმარებელთა მომსახურებაზე ორიენტაცია: ფოკუსირება მომხმარებლის კმაყოფილებაზე და მათი მოთხოვნების დაკმაყოფილებაზე.
  • ანალიტიკური უნარები: ბიუჯეტის შემუშავების, ხარჯების მართვისა და მომგებიანობის მაქსიმიზაციის უნარი
  • მოულოდნელი გამოწვევების მართვის და სწორი გადაწყვეტილების პოვნა უმოკლეს დროში.
  • ჰორეკა სექტორში კლიენტებთან მუშაობის გამოცდილება.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@aldabrothers.ge.
სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
"ალდა ჯგუფი" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!
სხვა
პროექტის მართვა
ნახვები 65
უნიკალური ნახვები 64