22 იან - 20 თებ
საწარმოს დირექტორი
რუსთავი
  • სრული განაკვეთი
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
სამუშაოს დასახელება: ხარისხის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი მდებარეობა: რუსთავი
დეპარტამენტი: საწარმო
უშუალო ხელმძღვანელი: საწარმოს დირექტორი
OMNIC-ის შესახებ

OMNIC არის ინოვაციური IT კომპანია, რომელიც 2012 წლიდან ქმნის ავტომატიზაციის გადაწყვეტილებებს და მხარს უჭერს მათ დანერგვას კომპანიებში იდეიდან მასშტაბირებამდე. ჩვენ გვაქვს ამბიცია გავხდეთ ნომერ პირველი ლოგისტიკის, ელექტრონული კომერციის და საცალო სექტორებში.

ჩვენი სპეციალიზაცია და მიმართულება არის ავტომატური თვითმომსახურების აპარატების შემუშავება. 2019 წელს ჩვენი ერთ-ერთი პროექტი შეიტანეს გინესის რეკორდებში, როგორც
„მსოფლიოში ყველაზე დიდი გაცემის წერტილი ერთ ადგილას“. ჩვენ წარმოვადგინეთ აპარატურულ-პროგრამული კომპლექსი 1182 უჯრით.

ჩვენ ვამაყობთ ჩვენი მიღწევებით და არ ვაპირებთ გაჩერებას.

ჩვენ არ ვყიდით მხოლოდ ტექნიკას; ჩვენ ვზრუნავთ მომხმარებლებზე და ვაკმაყოფილებთ მათ საჭიროებებს. ჩვენი ყოვლისმომცველი გადაწყვეტილებებით, რაც ხელს ვუწყობთ მათი შემოსავლების ზრდას.

ჩვენი კომპანია სრულყოფილად ასრულებს თავის მისიას და ჩვენ თანამდვილებით ვიცით, რომ ვიღებთ იმას, რისთვისაც ვმუშაობთ და არა მხოლოდ ვოცნებობთ. ჩვენ ვთანამშრომლობთ ყველაზე ნიჭიერ ხალხთან, ვიღებთ ენერგიას ჩვენი გამარჯვებებიდან და ვიყენებთ მას კიდევ უფრო ძლიერი შედეგების მისაღწევად!
ჩვენი მისია: https://www.youtube.com/watch?v=jE6gob5TBlU

◻ოზიციის მიმოხილვა:
ხარისხის დეპარტანენტის ხელმძღვანელი პასუხისმგებელია კომპანიის ხარისხის კონტროლის პროცესების განვითარებასა და მართვაზე. ეს პირი უზრუნველყოფს, რომ ყველა პროდუქცია და მასალა შეესაბამებოდეს შიდა და გარე სტანდარტებს, რეგულაციებს და მომხმარებლის მოთხოვნებს.
იგი უხელმძღვანელებს ხარისხის განყოფილებას და ითანამშრომლებს საწარმოს სხვა დეპარტამენტებთან (ინჟინერია, შესყიდვება და სხვა).

ძირითადი მოვალეობები:
ხარისხის სტრატეგიის განვითარება და დანერგვა:
  • ხარისხის საერთო სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება OMNIC-ის ბიზნესის მიზნებთან შესაბამისობაში.
  • ძირითადი ხარისხის მიზნების, მაჩვენებლებისა და შესრულების ინდიკატორების დადგენა.
  • საერთაშორისო სტანდარტებთან (მაგ., ISO) და ადგილობრივი რეგულაციების მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა.

ხარისხის მენეჯმენტის სისტემა (QMS):
  • OMNIC-ის ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის განვითარება და მუდმივი გაუმჯობესება.
  • ყველა განყოფილების მიერ QMS-ის შესრულების უზრუნველყოფა და ხარისხის პროცესების სტანდარტიზაციის მართვა.
  • რეგულარული შიდა აუდიტების ჩატარება და გარე აუდიტების მართვა.

პროდუქციისა და პროცესის ხარისხის კონტროლი:
  • მიღებული, შუალედური და მზა პროდუქციის (მეტალის) შემოწმებისა და ტესტირების მეთვალყურეობა.
  • წარმოების პროცესების ოპტიმიზაცია ხარისხისა და ეფექტურობის გაზრდის მიზნით.
  • დეფექტების მოგვარება და წარმოების ინჟინერიასა და წარმოების გუნდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა კორექციისა და პრევენციული ღონისძიებების გატარებისთვის.
  • პროდუქციის ხარისხის მონაცემების მონიტორინგი და ანალიზი ტენდენციების და გაუმჯობესების ზონების გამოსავლენად.

მომწოდებელთა ხარისხის მართვა:
  • შესყიდვების გუნდთან თანამშრომლობა მომწოდებლების შეფასებისა და დამტკიცების პროცესში.
  • მომწოდებელთა ხარისხის კონტროლის შეთანხმებების განხორციელება და აუდიტების ჩატარება მათ შესაბამისობაზე.
  • მომწოდებელთა ხარისხის პრობლემების დროული მოგვარება და მათთან ერთად გამოსავლის ძიება.

გუნდის ხელმძღვანელობა და განვითარება:
  • ხარისხის გუნდის ხელმძღვანელობა და მათი პროფესიული განვითარება.
  • თანამშრომლობა განყოფილებებს შორის ხარისხის მნიშვნელობის გაძლიერების მიზნით.
  • რთული ხარისხის პრობლემების გადაწყვეტაში გუნდების მჭიდრო თანამშრომლობის წახალისება.

ანგარიშგება და დოკუმენტაცია:
ხარისხის შესრულების რეგულარული ანგარიშების მომზადება უმაღლესი მენეჯმენტისთვის, მათ შორის ძირითადი რისკებისა და გაუმჯობესების სფეროების იდენტიფიცირება.
ხარისხის კონტროლის პროცესების, აუდიტის შედეგების, კორექციული მოქმედებებისა და სხვა შესაბამისი დოკუმენტაციის ზუსტი წარმოება.
სერტიფიკატებისა და ხარისხის ანგარიშების მომზადება მომხმარებლებისთვის.

მოთხოვნები:
  • ინჟინერიის, ხარისხის მენეჯმენტის ან მსგავსი დარგის ბაკალავრის ან მაგისტრის ხარისხი.
  • სამუშაო გამოცდილება ხარისხის კონტროლში წარმოების ან წარმოების გარემოში.
  • ხარისხის კონტროლის პროცესებში ცოდნა, როგორიცაა ფატალური შეცდომების და მათი შედეგების ანალიზი (FMEA) და ძირითადი მიზეზების ანალიზი.

უპირატესობები:
  • გამოცდილების შესაბამისი ხელფასისა და შეღავათების კონკურენტული პაკეტი.
  • პროფესიული ზრდისა და წინსვლის შესაძლებლობა დინამიურ და მზარდ ორგანიზაციაში.
  • ჯანსაღი სამუშაო გარემო, გუნდურ მუშაობაზე და ინოვაციებზე ორიენტირებული.
  • თვითგანვითარების, სწავლის და ტრეინიგების დაფინანსება.
  • უნიკალური შესაძლებლობა მოახდინოს მნიშვნელოვანი გავლენა კულტურულად მდიდარ და მრავალფეროვან გარემოში.

გადადგით შემდეგი ნაბიჯი თქვენს კარიერაში და გახდი მთავარი მოთამაშე საქართველოში ჩვენი წარმოების ოპერაციების მომავლის ფორმირებაში.

ყველა კანდიდატი უნდა თავისუფლად ფლობდეს ქართულ და ინგლისურ ენებს, (რუსულის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად).
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტის პისამართზე: vacancy@omnic.pro
რეზიუმეს გაგზავნისას აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
მადლობას ვუხდით ყველა დაინტერესებულ პირს. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ OMNIC-მა დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება კომპანია OMNIC-ის ბაზაში 1 წლის ვადით.
გისურვებთ წარმატებებს!

წარმოება/ოპერაციები
წარმოების/ქარხნის მართვა
ნახვები 79
უნიკალური ნახვები 77